Časté dotazy (FAQ)

 

Objednávky:

 

Za jak dlouho mi zboží přijde?

Skladové položky odesíláme nejpozději druhý den od obdržení objednávky. V případě zboží na objednávku trvá doručení od 1 do 4 týdnů dle jednotlivých výrobců. 

Co když mi přijde zboží rozbité?

Na našem eshopu se toto stává v 1 z 1000 případů. I když je to časově náročné, zboží před odesláním důkladně kontrolujeme. Pokud by k tomu však došlo, kontaktujte nás a my zašleme pro zboží kurýra přepravní společnosti, abyste neměli s odesláním žádnou práci. Pokud vám přijde zjevně poškozený balík od České pošty, je potřeba jej přijmout s výhradou nebo do 2 pracovních dnů reklamovat přímo na libovolné pobočce pošty. Případně nám zašlete zboží na adresu: Štěchovická 1902/7, 100 00 Praha. Po vzájemné domluvě vám buď objednáme zboží nové nebo vrátíme peníze. 

Jak dlouho mám na vrácení zboží?

Ze zákona 14 dní. Kontaktujte nás na telefonní číslo +420 602 154 224. Pokud bude zboží v pořádku a s originálním obalem, můžete nám jej vrátit. Peníze vracíme zpět na účet, který uvedete.

Kde najdu ceny dopravy a platby zboží?

V naší přehledné tabulce naleznete všechny potřebné informace. Tabulka zde >>

Obchodní podmínky máte?

Ano. Jednoduché, přehledné, žádné složité výrazy. Můžete si je přečíst zde >>

A co reklamace?

Reklamace podléhají našemu reklamačnímu řádu. Zde >>

 

PRODUKTY: 

Je zboží opravdu tak krásné jako na fotografiích?

Ano! A často ještě krásnější! V naší nabídce naleznete skutečně to nejlepší z evropských doplňků do bytu. Pokud již máte některý z našich produktů doma, jistě víte, že kvalita je opravdu špičková.

 

 

 Přidejte se k nám!

luxusní bytové doplňky luxusní dekorace do domu nadčasové doplňky do interiéru

DecorOnline.cz - buďte doma ve svém světě

 

Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.