Zákaznická podpora:info@decoronline.cz

Reklamace

REKLAMAČNÍ ŘÁD

Přestože v našem sortimentu nabízíme produkty vysoké kvality od renomovaných značek, nelze nikdy vyloučit vadu materiálu nebo chybu ve výrobním procesu. Víme, že každá reklamace je věc nepříjemná a snažíme se věc vždy vyřešit dle přání zákazníka. Abychom předešli případným sporům a zároveň si uchovali přátelský vztah, přečtěte si prosím náš reklamační řád.

  • V případě, že se vyskytne jakýkoli problém s výrobkem, ihned nás kontaktujte. Výrobky v rámci záruky měníme ve většině případech za nový kus. Pokud z jakéhokoli důvodu nový kus nechcete, vrátíme Vám 100% ceny zpět.
  • Pokud při přebírání zboží zjistíte, že je balík poškozen nebo vykazuje nějaké vady, máte právo jej nepřevzít. O této skutečnosti nás prosím obratem informujte a my Vám neprodleně dodáme zboží nové či Vám vrátíme 100% ceny zpět.
  • Při převzetí zásilky křehkého charakteru  je nutné zboží rozbalit před jeho převzetím od dopravce a to zejména u Zásilkovny. V případě poškození zboží namístě sepište protokol o poškození zásilky se zaměstnancem přepravní společnosti. O této skutečnosti nás prosím obratem informujte a my Vám neprodleně dodáme zboží nové či Vám vrátíme 100% ceny zpět. Pokud zásilku rozbalíte až doma a bude rozbitá, tak zejména u Zásilkovny nelze zboží zpětně reklamovat. 
  • Pokud se objeví problém s výrobkem i po záruční době, neváhejte nás kontaktovat. Situaci budeme řešit jako každou jinou reklamaci.

Záruční doba

Začíná běžet ode dne, kdy jsme vám doručili zboží. Minimální záruční doba je 24 měsíců. Kdyby nějaký výrobce nabízel záruku delší, bude tato skutečnost uvedena u popisu produktu. Pokud dojde k závadě na zboží během jeho záruční doby, máte právo na uplatnění reklamace. 

Uplatnění reklamace 

Reklamaci nám oznamte prosím na naši emailovou adresu info@decoronline.cz, kam uvedete, o jaké zboží se jedná a jaká závada se na něm vyskytla Informaci stačí sepsat do emailu, ale pokud chcete, tak si můžete stáhnout reklamační formulář zde

Poté nám zboží zašlete prostřednictvím Zásilkovny. Štítek na Zásilkovnu Vám pošleme na email po předcházející domluvě. V případě, že nemáte k dispozici Zásilkovnu, po předchozí domluvě můžete zaslat zboží na adresu našeho showroomu (Štefánikova 18/25, 150 00 Praha).

Zboží přezkoumáme a po dohodě s Vámi buď obstaráme nové nebo Vám vrátíme jeho plnou cenu.

Vždy nás prosím informujte o tom, že nám posílate zboží a to buď na email či telefon (774 124 959 WhatsApp)!

Kontaktní údaje pro vyřízení reklamace: 

Email: info@decoronline.cz       

Telefon +420 602 154 224