Zákaznická podpora:info@decoronline.cz

Reklamace

REKLAMAČNÍ ŘÁD

Přestože v našem sortimentu nabízíme produkty vysoké kvality od renomovaných značek, nelze nikdy vyloučit vadu materiálu nebo chybu ve výrobním procesu. Víme, že každá reklamace je věc nepříjemná a snažíme se věc vždy vyřešit dle přání zákazníka. Abychom předešli případným sporům a zároveň si uchovali přátelský vztah, přečtěte si prosím náš reklamační řád.

  • V případě, že se vyskytne jakýkoli problém s výrobkem, ihned nás kontaktujte. Výrobky v rámci záruky měníme ve většině případech za nový kus. Pokud kus není skladem, tak se Vám jej snažíme v co nejkratší době zajistit či se s Vámi domluvíme na vrácení peněz.
  • Pokud při přebírání zboží od dopravce zjistíte, že je balík poškozen nebo vykazuje nějaké vady, máte právo jej nepřevzít. O této skutečnosti nás prosím obratem informujte a my Vám neprodleně dodáme zboží nové či Vám vrátíme 100% ceny zpět.
  • V případě, že balík převezmete a na poškození zboží přijdete po jeho rozbalení, tak je nutné nás o této skutečnosti co nejdříve informovat. Nutné je, abyste nám dodali fotku přepravního obalu, fotku výplně a foto poškozeného zboží - ideálně se řídit návodem dopravce ZDE. O této skutečnosti je nutné informovat nejdéle do 2 dnů od převzetí zboží od dopravce, tak abychom balení za Vás mohli reklamovat. Bohužel na pozdější reklamaci dopravce nebere zřetel a reklamaci nelze uplatnit.
  • Při převzetí zásilky křehkého charakteru je nutné zboží rozbalit před jeho převzetím od dopravce a to zejména na pobočkách Zásilkovny. V případě poškození zboží namístě sepište protokol o poškození zásilky se zaměstnancem přepravní společnosti. O této skutečnosti nás prosím obratem informujte a my Vám neprodleně dodáme zboží nové či Vám vrátíme 100% ceny zpět. Pokud zásilku rozbalíte až doma a bude rozbitá, tak zejména u Zásilkovny nelze zboží zpětně reklamovat.

Záruční doba

Začíná běžet ode dne, kdy jsme vám doručili zboží. Minimální záruční doba je 24 měsíců. Kdyby nějaký výrobce nabízel záruku delší, bude tato skutečnost uvedena u popisu produktu. Pokud dojde k závadě na zboží během jeho záruční doby, máte právo na uplatnění reklamace. 

Uplatnění reklamace 

Reklamaci nám oznamte prosím na naši emailovou adresu info@decoronline.cz, kam uvedete, o jaké zboží se jedná a jaká závada se na něm vyskytla Informaci stačí sepsat do emailu, ale pokud chcete, tak si můžete stáhnout reklamační formulář zde

Poté nám zboží zašlete prostřednictvím Zásilkovny. Štítek na Zásilkovnu Vám pošleme na email po předcházející domluvě. V případě, že nemáte k dispozici Zásilkovnu, po předchozí domluvě můžete zaslat zboží na adresu našeho showroomu (Štefánikova 18/25, 150 00 Praha).

Zboží přezkoumáme a po dohodě s Vámi buď obstaráme nové nebo Vám vrátíme jeho plnou cenu.

Vždy nás prosím informujte o tom, že nám posílate zboží a to buď na email či telefon (774 124 959 WhatsApp)!

Kontaktní údaje pro vyřízení reklamace: 

Email: info@decoronline.cz       

Telefon +420 602 154 224