Reklamace

 

Provozovatel internetového obchodu DecorOnline.cz:

TradeOnline s.r.o.

společnost je zapsána v obchodním rejstříku u krajského soudu v Plzni, oddíl C, vložka 30161

Adresa sídla (neslouží pro zasílání zboží):

Chomutovská 752/16

360 10 Karlovy Vary

Česká republika

IČO: 

033 87 348

Odpovědná osoba:

Jiří Švejcar, jednatel

 

Kontaktní osoba:

Martin Hladík

telefon: 602154224

email: info@decoronline.cz

 

Reklamační řád

Abychom předešli případným sporům a zároveň si uchovali přátelský vztah, přečtěte si prosím náš reklamační řád. Je to jen pár řádků, věříme, že vás tím moc nezdržíme.

 

Základní informace

Náš reklamační řád se pro vás stává závazným, jakmile mezi námi dojde k uzavření kupní smlouvy. Více se o tom dozvíte v našich Obchodních podmínkách.

 

Vady při přebírání zboží

Když již při přebírání zboží zjistíte, že je balík poškozen, nebo vykazuje nějaké vady, máte právo jej samozřejmě nepřevzít. Sepíšete protokol o poškození zásilky se zaměstnancem přepravní společnosti a je to. My jsme ihned poté povinni vám neprodleně dodat zboží nové, či vrátit peníze v celkové výši, v jaké jste si zboží zakoupili, včetně příplatku za dopravu a platbu.

Když zjistíte až doma, že je zboží poškozené, tak se nic neděje. Jen vás poprosíme, abyste nám o tom dali co nejdříve vědět a domluvíme se společně na dalším postupu, který pro vás bude nejlepší.

Zboží můžete samozřejmě vrátit i bez udání důvodu a to do 14 dnů od převzetí zásilky. Máte tak čas, kdybyste byli třeba na dovolené nebo jste zkrátka potřebovali více času na rozmyšlení. Jak postupovat v tomto případě se rovněž dočtete v našich Obchodních podmínkách v části "Odstoupení od smlouvy".

 

Záruční doba

Začíná běžet ode dne, kdy jsme vám doručili zboží. Minimální záruční doba je 24 měsíců. Kdyby nějaký výrobce nabízel záruku delší, uvedeme to na e-shopu. Pokud dojde k závadě na zboží během jeho záruční doby, máte právo na uplatnění reklamace.

 

Uplatnění reklamace

Reklamaci nám oznamte prosím na naši emailovou adresu info@decoronline.cz, kam uvedete, o jaké zboží se jedná a jaká závada se na něm vyskytla. Můžete se řídit vzorem reklamačního formuláře, který naleznete níže. Poté nám zboží zašlete na adresu skladu naší firmy: Štěchovická 1902/7, 100 00 Praha. Po dohodě s vámi vám obstaráme zboží nové anebo ihned vrátíme peníze (tj. celkovou částku nákupu včetně dopravného s náklady na odeslání reklamovaného zboží).

Nikdy neposílejte zboží zpět bez předchozího oznámení na email!

 

Pro vyřizování reklamací použijte tento kontakt:

Email: info@decoronline.cz       

Telefon: + 420 602 154 224 – Martin Hladík

 

Příloha reklamačního řádu č.1:

Reklamační formulář

(vyplňte tento formulář a pošlete jej zpět na e-mail info@decoronline.cz v případě, že chcete reklamovat poškozené zboží)

 

Reklamace zboží

 

Informace o zákazníkovi a jeho objednávce

Jméno a příjmení kupujícího:

Doručovací adresa:

Telefonní číslo:

Email:

Objednávka číslo:

Ze dne:

Informace o zboží

Označení zboží (produktové číslo, typ nebo název zboží):

Počet kusů:

Kupní cena:

Důvod reklamace

  • Bylo mi zasláno jiné zboží, než jsem si objednal
  • Zboží přišlo poškozené přepravou (rozbité)
  • Na zboží jsem shledal závadu (poškození z výroby atp.)
  • Zboží se pokazilo/přestalo fungovat a je stále v záruce
  • Jiný důvod - uveďte jaký:

 

Návrh na řešení reklamace

  • Chci zaslat nové zboží
  • Chci zřídit opravu/servis zboží (pokud se jedná o přístroj)
  • Chci vrátit peníze zpět

 

 

Děkujeme za přečtení a přejeme pohodový den!

 

DecorOnline.cz

 

Tento reklamační řád platí od 1.1.2017

 

 Přidejte se k nám!

1 5 6

DecorOnline.cz - buďte doma ve svém světě

 

 

Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.