Reklamace

REKLAMAČNÍ ŘÁD

Přestože v našem sortimentu nabízíme produkty vysoké kvality od renomovaných značek, nelze nikdy vyloučit vadu materiálu nebo chybu ve výrobním procesu. Víme, že každá reklamace je věc nepříjemná a snažíme se věc vždy vyřešit dle přání zákaníka. Abychom předešli případným sporům a zároveň si uchovali přátelský vztah, přečtěte si prosím náš reklamační řád.

  • V případě, že se vyskytne jakýkoli problém s výrobkem, ihned nás kontaktujte. Výrobky v rámci záruky měníme ve většině případech za nový kus. Pokud z jakéhokoli důvodu nový kus nechcete, vrátíme Vám 100% ceny zpět.
  • Pokud při přebírání zboží zjistíte, že je balík poškozen nebo vykazuje nějaké vady, máte právo jej nepřevzít. O této skutečnosti nás prosím obratem informujte a my Vám neprodleně dodáme zboží nové či Vám vrátíme 100% ceny zpět.
  • Při převzetí zásilky křehkého charakteru doporučujeme rozbalit obsah před jeho převzetím od dopravce či ze zásilkovny. V případě poškození zboží namístě sepiště protokol o poškození zásilky se zaměstnancem přepravní společnosti. O této skutečnosti nás prosím obratem informujte a my Vám neprodleně dodáme zboží nové či Vám vrátíme 100% ceny zpět.
  • Pokud se objeví problém s výrobkem i po záruční době, neváhejte nás kontaktovat. Situaci budeme řešit jako každou jinou reklamaci.

Záruční doba

Začíná běžet ode dne, kdy jsme vám doručili zboží. Minimální záruční doba je 24 měsíců. Kdyby nějaký výrobce nabízel záruku delší, uvedeme to na e-shopu. Pokud dojde k závadě na zboží během jeho záruční doby, máte právo na uplatnění reklamace. 

Uplatnění reklamace 

Reklamaci nám oznamte prosím na naši emailovou adresu info@decoronline.cz, kam uvedete, o jaké zboží se jedná a jaká závada se na něm vyskytla (reklamační formulář ke stažení naleznete zde). 

Poté nám zboží zašlete na adresu skladu naší firmy (Štěchovická 1902/7, 100 00 Praha) a to prostřednictvím Zásilkovny. Štítek na zásilkovnu Vám pošleme na email po předcházející domluvě. Dopravu tak budete mít zdarma.

Po dohodě s vámi vám obstaráme zboží nové anebo či Vám vrátíme cenu za zboží.

Nikdy neposílejte zboží zpět bez předchozího oznámení na email!

Kontaktní údaje pro vyřízení reklamace: 

Email: info@decoronline.cz       

Telefon +420 774 124 959

 

Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.